• Welcome to BookAndReader!

    We LOVE books and hope you'll join us in sharing your favorites and experiences along with your love of reading with our community. Registering for our site is free and easy, just CLICK HERE!

    Already a member and forgot your password? Click here.

خرید کتاب Oxford Elementary Learners Dictionary

tehranjobs.net

New Member
خرید کتاب Oxford Elementary Learners Dictionary در بانک جامع کتاب یکتامهر

شما میتوانید این کتاب را از سایت بانک کتاب سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید



امروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان افراد به شمار میرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان کشوری به راحتی می تواند با افراد آن کشور ازتباط برقرار کند به همین خاطر کلاسهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است. اما یادگیری زبان برای همه ی افراد امکانپذیر نبوده زیرا برخی از افراد به دلیل مشغله ی کاری زیاد نمی توانند در کلاسهای یادگیری زبان خاجه شرکت کنند و وقت خود را صرف یاد گیری زبان نمایند. به همین منظور این دسته از افراد برای برای اینکه از سایر افراد جامعه عقب نمانند ازکتاب های کمک آموزشی نظیر دیکشنری اکسفورد (oxford) استفاده می کنند. داشتن یک دیکشنری کامل در هر رایانه بسیار ضروری است زیرا مطمئنآ هر فرد در طول روز با لغات و اصطلاحات مختلفی رو به رو می شود که توانایی تر جمه آنها را ندارد در نتیجه برای پیدا کردن معنی کلمات از نرم افزار دیکشنری استفاده می کنند.. از همین رو امروز در سایت بانک کتاب, کتاب دیکشنری آکسفورد را برایتان آماده کرده ایم در سالهای متوالی از سوی کاربران به عنوان دیکشنری برتر انتخاب شده است.

دیکشنریoxford elementary learners dictionary یکی از قدیمی ترین و پر فروش ترین دیکشنری های حال حاضر جهان می باشد

ویکی پدیا :

فرهنگ انگلیسی آکسفورد یا دیکشنری انگلیسی آکسفورد (به انگلیسی: Oxford English Dictionary) یک فرهنگ لغت زبان انگلیسی است که انتشارات دانشگاه آکسفورد آن را منتشر کرده‌است.[۲] تاکنون دو نسخهٔ چاپیِ این فرهنگ لغت با این نام و با تجدیدنظر کلی در سال‌های ۱۹۲۸ و ۱۹۸۹ منتشر شده‌است. تا دسامبر ۲۰۰۸، یک‌چهارم از نسخهٔ سوم این فرهنگ تألیف شده‌است.[۳] فرهنگ انگلیسی آکسفورد بزرگ‌ترین فرهنگ لغت در زبان انگلیسی‌است. نخستین ویراستار این فرهنگ، سِر جیمز آگوستوس هنری موری اسکاتلندی، معروف به سِر جیمز موری (سِر جیمز ماری) بود. او به‌مدت ۳۶ سال (از ۱۸۷۹ تا ۱۹۱۵، یعنی هنگام درگذشت)، به‌صورت مستمر، سرپرستیِ تألیف و تدوین فرهنگ را بر عهده داشت.
 
Back
Top