• Welcome to BookAndReader!

    We LOVE books and hope you'll join us in sharing your favorites and experiences along with your love of reading with our community. Registering for our site is free and easy, just CLICK HERE!

    Already a member and forgot your password? Click here.

A Rapper

Dear Mehdirza, I said the discussions you guys are having ,remind me of Tony montana with the language that is being used.
and how do you know I don't have a little freind? Tony was talking about his gun:)
A good laugh is good for the soul.:)

sen are savunan tüm belgili tanımlık zaman
 
Yeah, sorry for that. I want to say that if you were trying to say something in Turkish, you only wrote words and even they are incorrect. Let me explain something.

English: Hi everybody
Persian: Salam be hame
Azerbaijani: Herkese salamlar
Turkish: Herkese selamlar


English: What's up, folks?
Persian: mori inja che khabar bood?
Azerbaijani: Necesiniz millet?
Turkish: Nasilsiniz, millet?
 
I am in the learning process:(
Lei non ha essere così difensivo tutta la durata e dire le cattive parole

is that better:)
 
Sembra che Lei è pronto attaccare con le cattive parole sempre, quando Lei può dire quello che Lei vuole dire in un buon modo Lei sembri abbastanza intelligente per usare le migliori parole.:)

You are young, and you have to learn to control :)
 
Bene, la ringrazio molto per il vostro consiglio. Farò come quello che lei ha detto. Permettetemi di dire nel migliore lingua. "Cari CTA, non siano coinvolti con me". Ma sono certo che egli sarebbe piaciuto che continueremo a farlo.
 
Mehdirza, are you sure you are only 16?

sembra avere alot di conoscenza per così giovane, tenti di perfezionare un po' i Suoi inglesi più e non diventi arrabbiato quando io rido, è perché quello che ognuno sta scrivendo ok?
 
Mehdirza, are you sure you are only 16?

sembra avere alot di conoscenza per così giovane, tenti di perfezionare un po' i Suoi inglesi più e non diventi arrabbiato quando io rido, è perché quello che ognuno sta scrivendo ok?

Sì, seguire il mio profilo.

E non potrebbe essere detto Ho un anima in acciaio, ma mi sento come mia sorella (abla), e mi sembra di essere educato a te.
 
Back
Top